les Clochards genomineerd

Zo af en toe neemt het veel grotere blog Sargasso een post van dit blog over, maar verder zal het lezerspubliek van mijn stukjes niet echt heel erg groot zijn. Dan is het des te leuker om te horen dat les Clochards genomineerd is voor de Blogparels 2013. Of beter: mijn stukje Aso’s is genomineerd. Ik citeer van hun blog:

De Blogparel is de enige, levende ‘award’ voor weblogs die de lezers een lach ontlokken en vervolgens tot nadenken zetten. Die formulering is gejat van de IG Nobelprijs, een parodie op de echte Nobelprijzen voor wetenschappen.

Ik heb natuurlijk geen idee of ik ook iets ga winnen, maar genomineerd zijn voelt al alsof ik de komende tijd flink naast mijn schoenen kan gaan lopen…

Geef een reactie

